Máte otázku? Napíšte nám na info@bezlepkovysvet.sk

Doprava zdarma pri nákupe nad 80€ ! Zistiť viac...
Objednávky zasielame do SR & ČR !
Prihlásiť
Môj účet
Prihlásenie Registrácia

Zabudli ste heslo?

Heslo bude zaslané na Váš e-mail.

Vaše osobné údaje budú použité na zjednodušenie používania tejto webovej stránky, na správu prihlasovania do vášho účtu a na iné účely opísané v dokumente pravidlá ochrany súkromia.

Porovnávač 0
0 Môj Porovnávač

Pozrieť Porovnávač

Wishlist 0
0 Môj Wishlist

Pozrieť Wishlist Vložiť všetko do košíka

V prípade otázok nás kontaktujte na:

+421 950 401 084

0 Nákupný košík 0
0 Nákupný košík
Nákupný košík (0)
Medzisúčet: €0,00

Pokladňa

Ak nakúpite ešte za €80,00 získavate od nás poštovné zdarma Gratulujeme ! Získali ste od nás poštovné úplne zadarmo !

Doprava zdarma nad 80 €

Kategórie
  • Bezlepkové maškrty
  • Bezlepkové pečivo
  • Bezlepkové cestoviny
  • Bezlepkové raňajky
  • Bezlepkové múky
  • Bezlepkové balíčky
  • Zdravé potraviny
  • VýpredajSale
  • 🎁Darčekové poukážky
  • Úvod
  • Diéty
    • Bezlepkové produkty
    • Bezlaktózové produkty
    • Vegánske produkty
    • BIO Produkty
  • Bezlepkový e-shop
    • Bezlepkové maškrty
    • Bezlepkové pečivo
    • Bezlepkové cestoviny
    • Bezlepkové raňajky
    • Bezlepkové múky
    • Bezlepkové balíčky
    • Zdravé potraviny
    • Výpredaj
    • Darčekové poukážky
  • Bezlepkový blog
    • Bezlepkové recepty
    • Tipy a návody pre bezlepkovú kuchyňu
    • Bezlepková diéta a zdravie
    • Bezlepkový životný štýl a cestovanie
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
Facebook Instagram
Menu
Menu Kategórie
  • Úvod
  • Diéty
    • Bezlepkové produkty
    • Bezlaktózové produkty
    • Vegánske produkty
    • BIO Produkty
  • Bezlepkový e-shop
    • Bezlepkové maškrty
    • Bezlepkové pečivo
    • Bezlepkové cestoviny
    • Bezlepkové raňajky
    • Bezlepkové múky
    • Bezlepkové balíčky
    • Zdravé potraviny
    • Výpredaj
    • Darčekové poukážky
  • Bezlepkový blog
    • Bezlepkové recepty
    • Tipy a návody pre bezlepkovú kuchyňu
    • Bezlepková diéta a zdravie
    • Bezlepkový životný štýl a cestovanie
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
  • Bezlepkové maškrty
  • Bezlepkové pečivo
  • Bezlepkové cestoviny
  • Bezlepkové raňajky
  • Bezlepkové múky
  • Zdravé potraviny
  • Výpredaj
  • Bezlepkové balíčky
  • Darčekové poukážky
  • Diéty
    • Bezlepkové produkty
    • Bezlaktózové produkty
    • Vegánske produkty
    • BIO Produkty
Nákupný košík 0
Prihlásiť
Facebook Instagram
Prihlásiť
Môj účet
Prihlásenie Registrácia

Zabudli ste heslo?

Heslo bude zaslané na Váš e-mail.

Vaše osobné údaje budú použité na zjednodušenie používania tejto webovej stránky, na správu prihlasovania do vášho účtu a na iné účely opísané v dokumente pravidlá ochrany súkromia.

Doprava zdarma pri nákupe nad 80€ ! Zistiť viac...
Objednávky zasielame do SR & ČR !
Späť na predchádzajúcu stránku
Home

Reklamačný poriadok

1 REKLAMÁCIA TOVARU

1.1 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.

1.2 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním, mechanické poškodenia výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

1.3 Kupujúci má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu.

1.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, prípadne dodacieho či záručného listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby v priloženom Reklamačnom protokole/sprievodnom liste.

1.5 Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

2 POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII

a) Kupujúci informuj predávajúceho o reklamácii vopred telefonicky, e-mailom, či písomne.
b) Kupujúci čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle (nie na dobierku) tento výrobok doporučene na adresu predávajúceho uvedenú v Obchodných podmienkach spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku. Kupujúci priloží kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode.
d) V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojene s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho hradí kupujúci.
e) Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru, príslušenstva a dokumentácie. Predávajúci sa zaväzuje, že reklamáciu vybaví čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru od kupujúceho. Kupujúci bude o vybavení reklamácie vyrozumený telefonicky alebo emailom.

3 ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Kupujúci sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

NOVINKA !

Bezlepkové produkty
od Schär 
už aj v našom e-shope !
Všetko od Schär

SPOLUPRACUJTE S NAMI !

Máte predajňu so zdravou výživou, e-shop alebo podnikáte v gastre? Ste influencer? Ozvite sa nám !

Ozvite sa nám !
Facebook Instagram Email

Staňte sa členom Bezlepkového klubu !

Zaregistrujte sa a staňte sa členom Bezlepkového klubu.
Každý týždeň na Vás čakajú akcie, zľavy, súťaže a recepty.


Súhlasím so spracovaním osobných údajov.

Kontakt

Kontaktujte nás e-mailom na:
info@bezlepkovysvet.sk

alebo telefonicky na:
+421 950 401 084

Úvod
Obchod
0 Košík
Viac
Viac
  • Úvod
  • Diéty
    • Bezlepkové produkty
    • Bezlaktózové produkty
    • Vegánske produkty
    • BIO Produkty
  • Bezlepkový e-shop
    • Bezlepkové maškrty
    • Bezlepkové pečivo
    • Bezlepkové cestoviny
    • Bezlepkové raňajky
    • Bezlepkové múky
    • Bezlepkové balíčky
    • Zdravé potraviny
    • Výpredaj
    • Darčekové poukážky
  • Bezlepkový blog
    • Bezlepkové recepty
    • Tipy a návody pre bezlepkovú kuchyňu
    • Bezlepková diéta a zdravie
    • Bezlepkový životný štýl a cestovanie
  • Veľkoobchod
  • Kontakt
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie tejto stránky.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}